ressigören Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 "En ny skräckfilm i sann "Blair Witch"-anda. Fyra personer ger sig ut med båt till en mystisk ö. De försvinner spårlöst och ett år senare hittas deras band." Smått oseriös film som kanske snarare lockar till skratt än skräck. Eller inget av det. Den här versionen kan komma att kortas ner ytterligare, så det är ingen slutversion. Bild och ljudkvalitén är inte den bästa, men det beror på att det är en halvtimmes film komprimerat till 60 mb. Är fullt tittbar iaf. http://www.cj-film.com/filmer.htm Subb kan behövas, den hittas här: http://www.cj-film.com/files/Subb_Gränseråholmen_www.cj-film.com.rar 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Jag tyckte att den var väldigt bra! :) Det enda jag störde mig på var att man inte hörde rösterna så bra ibland. :( Man annars så var den jätte bra! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ressigören Posted August 21, 2005 Author Share Posted August 21, 2005 Jo, precis... jag ska tillägga det att jag tänker göra subbar till den då det är svårt att höra vad som sägs ganska ofta. Kul att du gillade den! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Jag tycker att den är aningen dryg och ljudet kunde ha varit bättre..men det var en kul idé och jag gillade tanten i rött =) =D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ressigören Posted August 21, 2005 Author Share Posted August 21, 2005 Det dåliga ljudet gör att den blir lite dryg eftersom mycket av det som sägs inte uppfattas, därför ska jag subba den så man hänger med bättre i handlingen. Ljudet blir också sämre på grund av komprimeringen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 okej meddela gärna när du har gjort det så ska jag se den en gång till=) =D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ressigören Posted August 22, 2005 Author Share Posted August 22, 2005 Håller på med en subb, kanske klar ikväll. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ressigören Posted August 23, 2005 Author Share Posted August 23, 2005 Här är subben: http://www.cj-film.com/files/Subb_Gränseråholmen_www.cj-film.com.rar 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Math Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 Jag kan inte se klart filmen av ngn outgrundlig anledning... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ressigören Posted March 15, 2006 Author Share Posted March 15, 2006 Spara ner den om det är tjaffs med streamen, vilket det iofs inte borde vara. Då kan du ju kolla med subben också. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paatz Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 hehe, den va lite dryg.. men det blev spännande i slutet Men i helthet så var den bra =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts