Eidhagen Posted August 2, 2002 Share Posted August 2, 2002 Om du jobbar med film och kan mycket om manus skulle det vara trevligt med lite hjälp. Jag har en bra ide och har skrivit synopsis men skulle behöva lite hjälp med manuset som jag skriver på. Om du är intresserad av min ide, kontakta: ICQ: 136718734 / eidhagen 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted August 2, 2002 Share Posted August 2, 2002 Jag är intressed, även om jag kanske inte är något proffs. Skulle vara bättre att ta kontakt genom MSN eftersom det (enligt mig) är mer lämpat för diskussioner, men vi kan väl i alla fall börja genom ICQ. Om du nu är intresserad av hjälp från mig vill säga :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eidhagen Posted August 3, 2002 Author Share Posted August 3, 2002 suveränt, adda mig på din lista så kan jag skicka över manuset så långt som jag har kommit. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie Posted August 31, 2002 Share Posted August 31, 2002 Tjenixen boys och om det finns någon tjej därute än mig!! =) Skulle gärna vilja försöka hjälpa någon med manus eller synopsis, så jag kan använda mina filmceller. Behöver kanske också lite hjälp för den delen. Har inte ICQ, men däremot har jag MSN [mad_media@hotmail.com]. Mvh, Maddie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted December 6, 2002 Share Posted December 6, 2002 Letar efter bildmanus-mall. Var kan man hitta det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted December 6, 2002 Share Posted December 6, 2002 Bildmanus hittar du under vår startsida, därefter Blanketter > Storyboard. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blejd Posted December 23, 2002 Share Posted December 23, 2002 jag kan hjälpa till om det behövs :) precis skrivit klart en manus på 19 sidor... hjälper gärna till... privmessa mig.. mvh martin 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts