swempa Postad 5 augusti 2005 Postad 5 augusti 2005 Finns det något tilläggsprogram till Sony vegas där man kan lägga in specialeffekter i sin film?? 0 Citera
Gogola Postad 22 september 2005 Postad 22 september 2005 Det finns ett tilläggsprogram för Premiere där de är fantastiska explosioner och liknande. Om du vill veta mer om detta så skriv de o då återkommer jag 0 Citera
Stefan_holst Postad 22 september 2005 Postad 22 september 2005 [citat=swempa]Finns det något tilläggsprogram till Sony vegas där man kan lägga in specialeffekter i sin film??[/citat] Adobe After Effects fungerar som "stand alone" ihop med alla progam men det är ju inte någon plug in om det är det du menar. 0 Citera
jediropet Postad 23 september 2005 Postad 23 september 2005 [citat=Gogola]Det finns ett tilläggsprogram för Premiere där de är fantastiska explosioner och liknande. Om du vill veta mer om detta så skriv de o då återkommer jag[/citat] Jag vill i alla fall väldigt gärna veta mer om det. Jag har Adobe Premiere Elements 1.0. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.