swempa Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Finns det något tilläggsprogram till Sony vegas där man kan lägga in specialeffekter i sin film?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogola Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Det finns ett tilläggsprogram för Premiere där de är fantastiska explosioner och liknande. Om du vill veta mer om detta så skriv de o då återkommer jag 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan_holst Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 [citat=swempa]Finns det något tilläggsprogram till Sony vegas där man kan lägga in specialeffekter i sin film??[/citat] Adobe After Effects fungerar som "stand alone" ihop med alla progam men det är ju inte någon plug in om det är det du menar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munthe Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Svar: Nej. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jediropet Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 [citat=Gogola]Det finns ett tilläggsprogram för Premiere där de är fantastiska explosioner och liknande. Om du vill veta mer om detta så skriv de o då återkommer jag[/citat] Jag vill i alla fall väldigt gärna veta mer om det. Jag har Adobe Premiere Elements 1.0. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts