_nemo_ Postad 21 juli 2005 Postad 21 juli 2005 Vet nån vart jag kan få tag på den på DVd med svensk text???? 0 Citera
Santafantasma Postad 21 juli 2005 Postad 21 juli 2005 cdon, ginza...eller nått sånt, där finns den väl..? 0 Citera
TDA Postad 21 juli 2005 Postad 21 juli 2005 Du kan förhandsboka den danska utgåvan på CDON, den har svensk text. Finns ingen svensk utgåva av filmen.. Fast jag måste rekommendera Criterion Collection utgåvan, massa bra extramaterial. För övrigt en av de bästa filmer jag nånsin sett. Hörde nyligen rykten om att ännu en av hans böcker ska filmas, med Depp och Benicio i samma roller. 0 Citera
Usarpe89 Postad 22 juli 2005 Postad 22 juli 2005 Såg den i en affär i lidköping för länge sedan med dansk framsida fast svenska subtitles fanns tillgängliga:) 0 Citera
_nemo_ Postad 23 juli 2005 Författare Postad 23 juli 2005 [citat=TDA]Du kan förhandsboka den danska utgåvan på CDON, den har svensk text. Finns ingen svensk utgåva av filmen.. Fast jag måste rekommendera Criterion Collection utgåvan, massa bra extramaterial. För övrigt en av de bästa filmer jag nånsin sett. Hörde nyligen rykten om att ännu en av hans böcker ska filmas, med Depp och Benicio i samma roller.[/citat] Jag såg att jag kunde förhandsboka den danska utgåvan, men jag vill ha den NU!! :) Men jag får väl snällt vänta då verkar det som, Criterion Collection utgåvan verkar väldigt bra för övrigt. Vart har du hört ryktet om en till film? Skulle ju vara helt underbart om det var sant. För övrigt tycker jag att det är en skam att det inte finns en bra utgåva av den i Sverige, MER FEAR AND LOATHING ÅT SVENSKA FOLKET!!!! 0 Citera
Cruzito Postad 24 juli 2005 Postad 24 juli 2005 Det har väl vart på gång ganska länge nu att dom ska filmatisera Hunter S. Thompsons bok "The Rum Diary". Senast jag hörde va iaf Depp med på projektet iaf. Dom har snackat om det så länge nu utan att nåt verkar ha hänt, men jag hoppas verkligen det blir av till slut! :) 0 Citera
Usarpe89 Postad 25 juli 2005 Postad 25 juli 2005 Har också hört om Rum diary, hoppas dom gör den det blir säkert skitkul:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.