Gå till innehåll

Fear and loathing in las vegas


_nemo_

Recommended Posts

Du kan förhandsboka den danska utgåvan på CDON, den har svensk text. Finns ingen svensk utgåva av filmen.. Fast jag måste rekommendera Criterion Collection utgåvan, massa bra extramaterial.

 

För övrigt en av de bästa filmer jag nånsin sett. Hörde nyligen rykten om att ännu en av hans böcker ska filmas, med Depp och Benicio i samma roller.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TDA]Du kan förhandsboka den danska utgåvan på CDON, den har svensk text. Finns ingen svensk utgåva av filmen.. Fast jag måste rekommendera Criterion Collection utgåvan, massa bra extramaterial.

 

För övrigt en av de bästa filmer jag nånsin sett. Hörde nyligen rykten om att ännu en av hans böcker ska filmas, med Depp och Benicio i samma roller.[/citat]

 

Jag såg att jag kunde förhandsboka den danska utgåvan, men jag vill ha den NU!! :) Men jag får väl snällt vänta då verkar det som, Criterion Collection utgåvan verkar väldigt bra för övrigt.

 

Vart har du hört ryktet om en till film? Skulle ju vara helt underbart om det var sant.

 

För övrigt tycker jag att det är en skam att det inte finns en bra utgåva av den i Sverige, MER FEAR AND LOATHING ÅT SVENSKA FOLKET!!!!

Länk till kommentar
Share on other sites

Det har väl vart på gång ganska länge nu att dom ska filmatisera Hunter S. Thompsons bok "The Rum Diary". Senast jag hörde va iaf Depp med på projektet iaf. Dom har snackat om det så länge nu utan att nåt verkar ha hänt, men jag hoppas verkligen det blir av till slut! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...