Planit_in Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Hej. är det någon därute som är duktig på 3d madellering? Jag och en god vän är i full gång med inspelning av en amatör film och skulle behöva ett x2000 i en scen, det går bra med annat men helst ett x2000. Någon som har det liggandes i datorn, eller någon som vill skapa ett och hjälpa oss, tack på förhand MVH Planit_in@aopfilm productions 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 [citat=Planit_in]Hej. är det någon därute som är duktig på 3d madellering? Jag och en god vän är i full gång med inspelning av en amatör film och skulle behöva ett x2000 i en scen, det går bra med annat men helst ett x2000. Någon som har det liggandes i datorn, eller någon som vill skapa ett och hjälpa oss, tack på förhand MVH Planit_in@aopfilm productions[/citat] Varför inte bara filma det riktiga tåget? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Hej! Ja vad ska ni ha de till? går det inte bara att filma ett? jag skulle kunna göra ett x2000 i 3ds max! Men tror inte jag skulle orka jobba så mycket utan lön åt ett projekt jag inte är involverad i! men men Lycka till! Mvh/ Martin L 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Behöver ni bara tåget? animerar ni det sen själva? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 edit:ta bort 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Planit_in Posted July 8, 2005 Author Share Posted July 8, 2005 Exakt- vi vill ha modellen, animeringen gör vi själva. det är lite svårt att få tillgång till ett x2000 en hel dag och att gå på tåget är lite riskabelt så vi kör med 3d. Vi har en ganska skjusst GreenScreen studio. så det är det lättaste att göra. :D Finns det verkligen ingen som lätt kan skrapa ihop ett tåg.?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 ni bör väl kunna hitta en hyfsad gratis tågmodell på internet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 3dcafe.com har gratismodeller, vet inte om dom har ett tåg, men kolla. Eventuellt kanske du hittar nån som är lätt att bygga om. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts