Gå till innehåll

Söker bollplank/medskapare till en TV serie idé


RBJ

Recommended Posts

Hej! Jag söker någon, gärna med mer erfarenhet än mig själv (Men kvittar egentligen, bara du har driv är jag nöjd) till en TV serie idé jag länge funderat på och tror på. Jag har skrivit lite, suddat, skrivit och suddat, men jag har vissa viktiga aspekter klara för mig hur jag vill ha det. Men det är svårt själv att få till det bra. Jag har majoriteten av karaktärerna klara och en stor del av handlingen, men jag fastnar för att sen fortsätta på ett annat spår. Så därför söker jag någon som kanske är intresserad av att hjälpa mig att förverkliga idén. Är du intresserad så hör av dig så kan jag skicka lite mer info om idén. Det är en drama serie som jag siktar att varje avsnitt hamnar på 40-50 minuter i längd.  

Jag vill egentligen börja från scratch och göra avsnitt ett med en till person då jag suddat ut nästintill allting jag själv skrivit. 

Ha de gött

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...