mr_bling Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 HEY alla ! jag ska precis börja min karriär som filmare. tänkte satsa rätt seriöst från början så jag vill kunna göra special effekter. lägga till och från ljud. klippa redigera mm.. finns det något avanserat program som inte är så svårt att använda ? :P någon som har några tips på bra program? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 [citat=mr_bling]HEY alla ! jag ska precis börja min karriär som filmare. tänkte satsa rätt seriöst från början så jag vill kunna göra special effekter. lägga till och från ljud. klippa redigera mm.. finns det något avanserat program som inte är så svårt att använda ? :P någon som har några tips på bra program?[/citat] Är du ute efter ett redigerings program eller ett specialeffekts program? För såvitt jag vet så finns det inget program som klarar både och. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erfa Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Vegas kan redigera 5.1-ljud. Ganska enkelt att använda och smidigt. För specialeffekter rekommenderar jag EffectsLab. Billigt och kraftfullt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Korspostning, tråden stängs. http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=4583 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts