Asterix Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Finns det inget Regionalt Resurscentrum i Östergötland? Vilket av dem övriga bör jag vända mig till om jag bor i Östergötland? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Södermanland kanske? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 http://www.filmiost.nu/ Men jag vet inte hur aktiva de är. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asterix Posted June 8, 2005 Author Share Posted June 8, 2005 Varför finns den inte med bland Voodoofilms länkar tro? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Det närmaste till Motala (Östgötaland) ligger i Örobro verkar det som. Inte så långt härifrån egentligen, men tillräckligt långt för att man ska utarbeta något fullständigt innan man bestämmer sig för att söka stöd. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Enligt min karta ligger Norrköping närmare Motala än Örebro. Eller har jag fattat fel nu? Film i Öst har flyttat Ny adress och telefon: Film I Öst S:t Persogatan 19 601 86 Norrköping Tel 011-442 49 40 (hoppas jag inte bryter mot någon regel nu, i så fall hittas samma information i länken jag postade titigare i denna tråd) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 [citat=gorse]Enligt min karta ligger Norrköping närmare Motala än Örebro. Eller har jag fattat fel nu? [/citat] På min karta lär avståndet mellan Motala och Örebro vara ca 70 km om jag minns rätt. Senast jag var i Norrköping kändes resan lång, men jag har aldrig slagit upp det på kartan... Det finns så många gränser mellan folk som det är :p 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpha60 Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Motala tillhör mycket riktigt Östergötland och därför är det Film i Öst som gäller. /Fredrik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 [citat=gorse]Enligt min karta ligger Norrköping närmare Motala än Örebro. Eller har jag fattat fel nu? [/citat] Jodå, Norrköping=ca 70 km, Örebro=ca 100 km 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts