Lukas Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Någon som vet vart man skulle kunna få tag i liknande "caper" som jediriddarna har i Starwars filmerna? Och hyfsat lösskägg? Väldigt tacksam för svar! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davio Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Utanför lund känner jag ingen som har jedicape men testa att försöka kontakta fanforce Sweden på deras forum http://boards.theforce.net/Sweden/b10327/ De om några kanske vet ifall det finns Star Wars utrustningar till låns. Lösskägg beror helt vad det ska vara för något, men ifall du har lite pengar rekommenderar jag att du letar upp Perukmakeriet i Göteborg om du inte vill kolla på vanliga maskeringsbutiker. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wane be bra Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Annas kan man välla sy de själv, kan väll inte vara så krongligt.........eller. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Jag håller med! Det är nog ingen större match tror jag. Annars kan man ju tvinga mamma :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wane be bra Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 precis vad jag tycker! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts