Rydén Postad 26 maj 2005 Postad 26 maj 2005 Hej! Har precis skaffat en prov version av Premiere. Jag undrar var man hittar Filter för att färgsätta och ändra bilderna? Samt vad heter effekten när man fadar en bild till en annan? Antar att jag återkommer med flera frågor snart :P 0 Citera
Hane Postad 26 maj 2005 Postad 26 maj 2005 Alltid bra att skriva vilken version av program du kör men jag misstänker att: 1. Effekter och övergångar hittar du i effectsfliken i projektfönstret. 2. Fadeövergång heter cross dissolve. Vad är det förresten för spärrar i demoversionen? Har dom tagit bort manualen eller? ;) 0 Citera
Rydén Postad 26 maj 2005 Författare Postad 26 maj 2005 Nej vad jag har erfarat så är det inga spärrar i demoversionen mer än att den är giltig i 30 dagar. Manualen har jag vart för lat för att läsa ;) Smidigare att fråga här om det bara är småsaker. Jag har letat filter under effekter men dock inte hittat några =/ Cross dissolve hittade jag däremot. 0 Citera
Rogge Postad 27 maj 2005 Postad 27 maj 2005 [citat=Rydén]Nej vad jag har erfarat så är det inga spärrar i demoversionen mer än att den är giltig i 30 dagar.[/citat] Du kan inte bränna DVD-skivor samt att Adobe Media Encoder har vissa begränsningar. /Roger 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.