Rydén Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Hej! Har precis skaffat en prov version av Premiere. Jag undrar var man hittar Filter för att färgsätta och ändra bilderna? Samt vad heter effekten när man fadar en bild till en annan? Antar att jag återkommer med flera frågor snart :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hane Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Alltid bra att skriva vilken version av program du kör men jag misstänker att: 1. Effekter och övergångar hittar du i effectsfliken i projektfönstret. 2. Fadeövergång heter cross dissolve. Vad är det förresten för spärrar i demoversionen? Har dom tagit bort manualen eller? ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rydén Posted May 26, 2005 Author Share Posted May 26, 2005 Nej vad jag har erfarat så är det inga spärrar i demoversionen mer än att den är giltig i 30 dagar. Manualen har jag vart för lat för att läsa ;) Smidigare att fråga här om det bara är småsaker. Jag har letat filter under effekter men dock inte hittat några =/ Cross dissolve hittade jag däremot. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogge Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 [citat=Rydén]Nej vad jag har erfarat så är det inga spärrar i demoversionen mer än att den är giltig i 30 dagar.[/citat] Du kan inte bränna DVD-skivor samt att Adobe Media Encoder har vissa begränsningar. /Roger 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts