Macho.Man Postad 24 maj 2005 Postad 24 maj 2005 Har exporterat en frame från mitt videoklipp men sen när jag sätter bilden där jag vill ha den under några sekunder så flimrar det på teven hela tiden vid uppspelning, medan det ser ut som vanligt på datorn. Hur löser jag problemet så det står stilla så att säga på monitorn? 0 Citera
FÅO Postad 31 maj 2005 Postad 31 maj 2005 [citat=Macho.Man]Har exporterat en frame från mitt videoklipp men sen när jag sätter bilden där jag vill ha den under några sekunder så flimrar det på teven hela tiden vid uppspelning, medan det ser ut som vanligt på datorn. Hur löser jag problemet så det står stilla så att säga på monitorn?[/citat] Deinterlace klippet. 0 Citera
Ior Postad 1 juni 2005 Postad 1 juni 2005 [citat=Macho.Man]Har exporterat en frame från mitt videoklipp men sen när jag sätter bilden där jag vill ha den under några sekunder så flimrar det på teven hela tiden vid uppspelning, medan det ser ut som vanligt på datorn. Hur löser jag problemet så det står stilla så att säga på monitorn?[/citat] Det finns fler trådar om problemet, sök för mer hjälp. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.