Macho.Man Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Har exporterat en frame från mitt videoklipp men sen när jag sätter bilden där jag vill ha den under några sekunder så flimrar det på teven hela tiden vid uppspelning, medan det ser ut som vanligt på datorn. Hur löser jag problemet så det står stilla så att säga på monitorn? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FÅO Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 [citat=Macho.Man]Har exporterat en frame från mitt videoklipp men sen när jag sätter bilden där jag vill ha den under några sekunder så flimrar det på teven hela tiden vid uppspelning, medan det ser ut som vanligt på datorn. Hur löser jag problemet så det står stilla så att säga på monitorn?[/citat] Deinterlace klippet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ior Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 [citat=Macho.Man]Har exporterat en frame från mitt videoklipp men sen när jag sätter bilden där jag vill ha den under några sekunder så flimrar det på teven hela tiden vid uppspelning, medan det ser ut som vanligt på datorn. Hur löser jag problemet så det står stilla så att säga på monitorn?[/citat] Det finns fler trådar om problemet, sök för mer hjälp. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts