Usarpe89 Posted April 10, 2005 Posted April 10, 2005 Tjena. Är det nån som har en kul idee på hur man kan göra snygga kulor i en "bulletdodge" där man ser kulorna komma flygande i slowmotion liksom? Tack på förhand, Carl. 0 Quote
Jawo Posted April 10, 2005 Posted April 10, 2005 En massa, men orkar du inte göra det själv så läs: http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=3841 ;) Vill du göra det själv så kan jag dock föreslå några. 0 Quote
Usarpe89 Posted April 10, 2005 Author Posted April 10, 2005 Hehe jag vill nog lära mig hur man gör det själv så om du föreslog några bra program ist skulle jag vara tacksam:) 0 Quote
Jawo Posted April 10, 2005 Posted April 10, 2005 Okej, antar att det är gratis program du vill ha så här kommer en lista på program jag har testat. Anim8or: Rätt trevligt program, kass renderare dock. Finnes på http://www.anim8or.com Blender: Ett väldigt kompetent program, dock extremt svårt att sätta sig in i. Finnes på http://www.blender3d.com Openfx: Även det ett väldigt kompetent program, fast mycket lättare än Blender. Av dom tre programen är det nog Openfx som har bäst renderare dessutom. Finnes på http://www.openfx.org Har några till i bakhuvudet men har inte testat dom lika mycket. 0 Quote
Usarpe89 Posted April 10, 2005 Author Posted April 10, 2005 ojävlar vad kompliserade grejer..fårse om vi skiter i det och kör utan vågor från kulorna ist:/ 0 Quote
Nicke_92 Posted April 22, 2006 Posted April 22, 2006 blender VAR svårt tyckte jag också men när man fattar är det enkelt...ialllafall att göra modeller. 0 Quote
Citox Posted April 25, 2006 Posted April 25, 2006 kan man göra 3d effekt med de där blender programet ? 0 Quote
ash Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 [citat=Film smurfen]Vad menar du med "3D effekt"?[/citat] ööh... ingen har nämnt "3D effekt" 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.