bananskal Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 Försöker importera en logga i eps-format till Premiere men den bli jätte pixlig! Jag har bytt från CMYK till RGB för korrekt färgåtergivning och loggan ser perfekt ut när jag sparar den i Illustrator.. Vad är lösningen på problemet? 0 Citera
bananskal Postad 7 april 2005 Författare Postad 7 april 2005 Är inte vektorgrafik att föredra? 0 Citera
walfridson Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 Premiere verkar inte gilla det :) När du har renderat din film kvittar det ändå om du tänker på storlek 0 Citera
plf66 Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 Jag använder Illustrator-eps utan problem med Premiere. Det fungerar alltid bra. Är det så att du inte renderat i Premiere? (Men så enkelt kan det väl inte vara?) 0 Citera
bananskal Postad 8 april 2005 Författare Postad 8 april 2005 Nä, jag har renderat. Kan det ha något med hur programmet läser fields? När jag förminskar loggan blir ett S ojämn och randig i kanterna. Vid normal stor storlek ser den ok ut. Allt filmat material ser kanon ut.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.