Micke E Posted March 29, 2003 Share Posted March 29, 2003 I.D.B.A.V. finns nu på nätet. http://www.etc.se/webbtv/tvetc/11955/etctv_11955FULL.ram Realplayerkomprimeringen är väl sådär - vill Du se IDBAV på riktigt finns ju dvd:n 2x3 att tjacka 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted March 30, 2003 Share Posted March 30, 2003 Bra film. Lite i stil med The Matrix, fast utan actionscenerna. Kan hålla med om att komprimeringen inte var den bästa, men den dög. Fina effekter var det också, speciellt i "drömvärlden". Dialogen däremot kändes lite som att den först var skriven på engelska och sen mer eller mindre direktöversatt på plats, men det kanske bara är jag som inbillar mig. Jaja, det här var lite snabbt rabblande bara. Fin-fin film i alla fall! ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke E Posted April 2, 2003 Author Share Posted April 2, 2003 Thanx!!!...för berömmet. - Jo, jag fick verkligen krupp när Matrix kom under slutskedet av inspelningen. MEN I.D.B.A.V. är ju faktiskt en helt annan film... "märklig och fantastiskt välgjord" Codex nr 2, 2003 om I.D.B.A.V. (recension av 2x3) "verkligen påhittigt och briljant utfört " FILMMIX om I.D.B.A.V. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted April 2, 2003 Share Posted April 2, 2003 Instämmer med Mandork, bra film! Jäkligt snygg. Har tagit ganska lång tid för efterarbetet på den kan jag tänka mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke E Posted April 4, 2003 Author Share Posted April 4, 2003 =)Tack&bock för instämmandet ! I.D.B.A.V. tog 5 år att göra klar!! Inte på heltid dock - men ibland känndes det så ;-P Från början med ganska primitiv efterbearbetningsutrustning... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke E Posted April 5, 2003 Author Share Posted April 5, 2003 I.D.B.A.V. (på 2x3-dvd:n) blev recenserad idag: http://www.tellusfilm.com/recension.php?id=55000769 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts