Stavrogin Postad 3 april 2005 Författare Postad 3 april 2005 [citat=jmalmsten]oh... en annan fin svartvit rulle är ju svenska Skenbart av Peter Dalle. det här kan pågå hur länge som helst...[/citat] abbsolut. Hmmm, är ganska säker på att jag första gången jag såg Rear window(ett fönster mot gården) såg den i svartvitt, men jag har den på dvd i färg, kommer jag ihåg fel eller är den färglagd i efterhand? Den e iaf grymt bra... 0 Citera
Dawey Postad 3 april 2005 Postad 3 april 2005 [citat=Stavrogin][citat=jmalmsten]oh... en annan fin svartvit rulle är ju svenska Skenbart av Peter Dalle. det här kan pågå hur länge som helst...[/citat] abbsolut. Hmmm, är ganska säker på att jag första gången jag såg Rear window(ett fönster mot gården) såg den i svartvitt, men jag har den på dvd i färg, kommer jag ihåg fel eller är den färglagd i efterhand? Den e iaf grymt bra...[/citat] Rear Window är filmad i Technicolor 0 Citera
TonyMontana Postad 4 april 2005 Postad 4 april 2005 [citat=Stavrogin]Det hart varit jävligt dålig fart här senaste dagarna så nu postar jag en ny topic. Som titeln skvallrar om vill jag veta vilken gammal hederlig svartvit film som du tycker e bäst. En bra är: I hetaste laget, med Marilyn Monroe[/citat] Mycket bra Val, positivt överaskad =) Men jag föredrar Dr strangelove av Stabley kubrick. Eller ja, de är nog delad etta ändå. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.