Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

[citat=jmalmsten]oh... en annan fin svartvit rulle är ju svenska Skenbart av Peter Dalle.

det här kan pågå hur länge som helst...[/citat]

abbsolut.

Hmmm, är ganska säker på att jag första gången jag såg Rear window(ett fönster mot gården) såg den i svartvitt, men jag har den på dvd i färg, kommer jag ihåg fel eller är den färglagd i efterhand? Den e iaf grymt bra...

Postad

[citat=Stavrogin][citat=jmalmsten]oh... en annan fin svartvit rulle är ju svenska Skenbart av Peter Dalle.

det här kan pågå hur länge som helst...[/citat]

abbsolut.

Hmmm, är ganska säker på att jag första gången jag såg Rear window(ett fönster mot gården) såg den i svartvitt, men jag har den på dvd i färg, kommer jag ihåg fel eller är den färglagd i efterhand? Den e iaf grymt bra...[/citat]

Rear Window är filmad i Technicolor

Postad

[citat=Stavrogin]Det hart varit jävligt dålig fart här senaste dagarna så nu postar jag en ny topic. Som titeln skvallrar om vill jag veta vilken gammal hederlig svartvit film som du tycker e bäst.

En bra är:

I hetaste laget, med Marilyn Monroe[/citat]

Mycket bra Val, positivt överaskad =)

Men jag föredrar Dr strangelove av Stabley kubrick. Eller ja, de är nog delad etta ändå.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...