wääuu Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Tja jag har sökt igenom forumet men inte riktigt hittat svar på mina frågor... Framförallt vad är skillnaden på Canoln Xl1s och DM-Xl1s förutom vikten och den digitala zoomen? Och Xl2'an den kostar ju en hel del mer vad är det speciella med den förutom namnet? Jag hörde att den hade en xlr ingång och LCD display men vad har den mer? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Kan ha fel, men saknar inte den åsså display?? Trevligt att dom äntligen lärt sig vikten av XLR i vart fall! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wääuu Posted March 23, 2005 Author Share Posted March 23, 2005 Jo jag såg det det är sökaren som går att använda som display på nåt vis... XLR ja, fet fördel =) Men den här panasonic 100AE nånting den verkar ju fet, med XLR och allt men är den värd pengarna om man jämför med Canon XM2? Har XM2 manuell Iris? Jag kanske hoppade av ursprungsfrågan... men all information och erfarenheter av de "populära semiproffskamerorna" är av stor vikt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickels Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 Vad jag vet så har XM modellerna bara 1/4 tum CCDplattor. Vilket är väldigt litet. Bilderna blir platta, men helt okej annars. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts