Herakel Posted February 23, 2018 Posted February 23, 2018 Vi är ett team som sysslar med filmproduktion. Just nu arbetar vi på en kortfilm som vi planerat under ganska lång tid. Då vi väntar på svar angående möjligheten att filma vid vissa locations så avvaktar vi lite med projektet. Under tiden vill vi jätte gärna spela in något och därför söker vi efter någon som har ett färdigt filmmanus eller är duktig på att skriva, för att samarbeta med oss. Vi har folk inom alla områden för filmproduktion och har även tillgång till professionell utrustning så som tex RED kamera, gimbals, drönare osv. Så potentialen är stor. Låter det intressant så skicka gärna ett PM till mig. 0 Quote
Ellroy Posted February 25, 2018 Posted February 25, 2018 Hej! Jag är snart i mål med min manusutbildning på Biskops Arnö, så just nu jagar jag kreativa personer för film/TV-projekt! Hör gärna av dig! 0 Quote
ghijohansson Posted February 26, 2018 Posted February 26, 2018 Så trevligt att du finns nära mig som bor i Lund. Då hoppas jag du fick det meddelande som jag skickade för några dagar sedan. 0 Quote
Herakel Posted February 26, 2018 Author Posted February 26, 2018 Så trevligt att du finns nära mig som bor i Lund. Då hoppas jag du fick det meddelande som jag skickade för några dagar sedan. Har inte fått nått mail 0 Quote
ghijohansson Posted February 27, 2018 Posted February 27, 2018 Nu har jag gjort nytt försök kontakta dig. Så kolla om du fått PM. 0 Quote
KAROLINABE Posted March 6, 2018 Posted March 6, 2018 Jag skickade Pm häromdagen! Har ett manus färdigt för mitt exjobb, söker gärna ett crew som kan tänka sig att filma :) 0 Quote
Recommended Posts