swempa Postad 20 mars 2005 Postad 20 mars 2005 Går det? I så fall, med vilket program? hur gör jag? 0 Citera
Mr.Man Postad 20 mars 2005 Postad 20 mars 2005 DVD är mpeg! eller rättare sagt mpeg2. funkar nog i dom flesta DVD authoring program. 0 Citera
Christian van Caine Postad 21 mars 2005 Postad 21 mars 2005 Själv är jag väldigt förtjust i TMPGEnc! Inte bäst på marknaden kanske, men den är gratis & har endå imponerande kvalitet :-) 0 Citera
Mr.Man Postad 21 mars 2005 Postad 21 mars 2005 [citat=Christian van Caine]Själv är jag väldigt förtjust i TMPGEnc! Inte bäst på marknaden kanske, men den är gratis & har endå imponerande kvalitet :-)[/citat] Håller med! Enkelt och bra. 0 Citera
swempa Postad 21 mars 2005 Författare Postad 21 mars 2005 så hur gör man i det programmet? jag måste ha med VIDEO_TS och AUDIO_TS verkar det som annars kan jag inte se den i min DVD spelare 0 Citera
Christian van Caine Postad 21 mars 2005 Postad 21 mars 2005 Såvitt jag vet så är det en formatering som görs i DVD-brännarprogrammet, på samma sätt som en VCD sällan är i DAT-format utan vanlig MPEG vcd-specat. Osäker på exakt vad som kodas i den processen, men jag vet att det inte är ny komprimering i vart fall.Åtminstonde inte om du har gjort originalet korrekt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.