swempa Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Går det? I så fall, med vilket program? hur gör jag? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 DVD är mpeg! eller rättare sagt mpeg2. funkar nog i dom flesta DVD authoring program. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Själv är jag väldigt förtjust i TMPGEnc! Inte bäst på marknaden kanske, men den är gratis & har endå imponerande kvalitet :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 [citat=Christian van Caine]Själv är jag väldigt förtjust i TMPGEnc! Inte bäst på marknaden kanske, men den är gratis & har endå imponerande kvalitet :-)[/citat] Håller med! Enkelt och bra. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swempa Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 så hur gör man i det programmet? jag måste ha med VIDEO_TS och AUDIO_TS verkar det som annars kan jag inte se den i min DVD spelare 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Såvitt jag vet så är det en formatering som görs i DVD-brännarprogrammet, på samma sätt som en VCD sällan är i DAT-format utan vanlig MPEG vcd-specat. Osäker på exakt vad som kodas i den processen, men jag vet att det inte är ny komprimering i vart fall.Åtminstonde inte om du har gjort originalet korrekt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts