Rosewindow Postad 16 mars 2017 Postad 16 mars 2017 Min thesis film jag spelade in 2015 i min andra semester på Sydney Film School. "En kvinna vandrar i genom skogen, som tar henne till en länge bortglömd del av sig själv". Edit: Har länkat till rätt sida nu om ni vill ha en titt. tack. 0 Citera
GubbenGrus Postad 16 mars 2017 Postad 16 mars 2017 Din länk tar mig till inställningarna på min youtube kanal. 0 Citera
Rosewindow Postad 17 mars 2017 Författare Postad 17 mars 2017 Nej, det måste blivit fel, jag har uppdaterat länken nu om du vill kolla ^^ 0 Citera
GubbenGrus Postad 29 mars 2017 Postad 29 mars 2017 Väldigt vackert foto, önskar jag hade en bättre kamera. Förstod inte riktigt vad den handlade om, missfall? Hon blödde kraftigt varpå hon frågade sig själv "var e d". 0 Citera
Rosewindow Postad 31 mars 2017 Författare Postad 31 mars 2017 Kul att du gillar fotot! Det är meningen att handla om en kvinna som har förträngt sit minne av att få missfall/ta abort och så börjar hon få minnena tillbaka och ser sig själv från när de hände. I guess. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.