Rosewindow Posted March 16, 2017 Posted March 16, 2017 Min thesis film jag spelade in 2015 i min andra semester på Sydney Film School. "En kvinna vandrar i genom skogen, som tar henne till en länge bortglömd del av sig själv". Edit: Har länkat till rätt sida nu om ni vill ha en titt. tack. 0 Quote
GubbenGrus Posted March 16, 2017 Posted March 16, 2017 Din länk tar mig till inställningarna på min youtube kanal. 0 Quote
Rosewindow Posted March 17, 2017 Author Posted March 17, 2017 Nej, det måste blivit fel, jag har uppdaterat länken nu om du vill kolla ^^ 0 Quote
GubbenGrus Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 Väldigt vackert foto, önskar jag hade en bättre kamera. Förstod inte riktigt vad den handlade om, missfall? Hon blödde kraftigt varpå hon frågade sig själv "var e d". 0 Quote
Rosewindow Posted March 31, 2017 Author Posted March 31, 2017 Kul att du gillar fotot! Det är meningen att handla om en kvinna som har förträngt sit minne av att få missfall/ta abort och så börjar hon få minnena tillbaka och ser sig själv från när de hände. I guess. 0 Quote
Recommended Posts