erreth Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 nån som vet om man kan köpa nånstans.. har en sony trv950 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EzekielMartyr Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Vet inte exakt tyvärr...Kan du inte ringa till Sony Sverige och fråga om det går att köpa separat? Är det enda jag kan komma på... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjondin Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Cyberphoto kan säkert fixa fram ett. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isfors Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 testa locket till en russinburk, eller möjligen en senapsburk. jag har ersatt många linsskydd med denna billigare variant. då får man inte så dåligt samvete när man slarvar bort skyddet för 23.e gången. /m 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wääuu Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 man kan köpa linsskydd i de flesta storlekar nånstans minns dock inte var men jag återkommer när jag har tagit reda på det (om en stund typ) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wääuu Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 man kan köpa här http://www.kjelloco.se/content/templates/shop_main.aspx? bäst kanske att göra själv.. billigare iallafall 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted April 10, 2005 Author Share Posted April 10, 2005 haha.. cyberphoto vill ha 600 för linslocket.. sanslöst 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elmer Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 [citat=erreth]haha.. cyberphoto vill ha 600 för linslocket.. sanslöst[/citat] Ja det va ju lite mycket. Men jag vet att sony är hutlösa på att ta betalt för tillbahör också. Det man inte känar på kameran får man ta igen på tillbehören. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted April 14, 2005 Author Share Posted April 14, 2005 dom vet val att man inte klarar sig utan ett linslock.. men jag har gjort mitt eget.. ganska ful dock 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Hej. Jag tappade bort mitt lins skydd tidigt! *grrr* Men kör med ett uv skydd. Funkar ju bra! Men visst jag skulle gärna ha mitt riktiga! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts