Gå till innehåll

Fruits of our labour: The Docudrama


Gäst Fesley

Recommended Posts

Hej Fesley!

 

Tycker den överlag var väldigt bra. Även bra jobbat då detta måste vara ett stort projekt få ihop dessa 25 minuter där det utspelar sig på många olika platser!

 

Gillade mest klippen från Venezuela, riktigt snyggt och bra gjort!

 

Det enda negativa är att jag ibland tyckte att ljudet var lite o-synkat, speciellt i början när man sitter runt köksbordet (3 min).

 

Men bra och ambitiöst jobbat!

 

Mvh

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej igen!

 

Kollade en extra gång med kusinen också. Vid 3.13 den brunhåriga tjejens repliker i de 2 kommande klippen är som vi ser det lite o-synk men det kanske bara är vi! Ja det märktes att det var kreativt gjort och lite exprimentell osv.! Som sagt, bra jobbat!

 

Mvh

Länk till kommentar
Share on other sites

Intressant!

Jag håller med om att Scenerna från Venezuela är mycket bra filmade och ljudnivån på dialogen bra. Scenerna från skolköket tycker jag är för mycket skakig kamera så jag slutade att titta där.

Sen tycker jag att man ska hålla sig till samma visningsformat oavsett med vilken kamera man använt. Detta ordnas vid redigeringen.

Hälsningar

Bosse

Länk till kommentar
Share on other sites

Mycket sympatiskt när det är som bäst. Också bra berättat. Öppningen ser lite väl vågad ut, eller förstår jag det fel? Sydamerikanerna krelar och uppträder som grisar i det som serveras i god tro till familjen i Sverige. Osympatiskt, och tonen träffar inte riktigt rätt.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...