Woolke Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Jag håller på att filma med Canon DV MV700i kamera men jag kan inte hitta vart jag justerar bländaren har kollat i handboken men jag hittar inget kan någon om möjligt berätta för mig hur man gör?? Tack! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wääuu Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 På min jvc är det bara ett tecken som ser ut som en bländare i "M" menyn, men på den ställer man inte in bländaren optiskt utan bara typ elektroniskt, fusk som fän! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uppsala BildTeknik Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Med den kameran kan du inte justera det manuellt. Exponeringen går endast på automatik. Men jag tror att frågan har hamnat lite snett, det är ju ingen "film-kamera". Den filmar på magnetband (miniDV) och är således en videokamera. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts