Andrajas Postad 15 juli 2015 Postad 15 juli 2015 Hallå! Jag skriver musik för film/spel och annan media och söker nu nytt projekt att jobba med. Har skrivit för olika projekt innan, mitt största arbete var en dokumentärfilm som kan hittas på min IMDb sida: Andreas Ahlm - IMDb Lite av min musik kan höras på min soundcloud-profil: Har du andra frågor till mig, t.e.x om mina projekt jag har jobbat med, eller att du skulle vilja samarbeta med mig, kontakta mig på: ahlmproduction@gmail.com Hoppas vi hörs av! mvh Andreas 0 Citera
Sarista Postad 16 juli 2015 Postad 16 juli 2015 såg just någon i denna fb-gruppen som sökte kompositör: https://www.facebook.com/groups/17597493072/ 0 Citera
Andrajas Postad 17 juli 2015 Författare Postad 17 juli 2015 Tack för tipset! :) har kommit i kontakt med personen! Jag vill gärna samarbeta på fler projekt , så kontakta mig gärna ni som har nåt på gång :) 0 Citera
ghijohansson Postad 17 juli 2015 Postad 17 juli 2015 söker du enbart betalda projekt eller åtar du dig även obetalda uppdrag? 0 Citera
Andrajas Postad 17 juli 2015 Författare Postad 17 juli 2015 Hej ghijohansson, Jag söker främst betalda projekt, men tycker jag väldigt mycket om ett projekt där uppdraget är obetalt, kan jag tänka mig att kompensera! mvh, Andreas 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.