Mr.Man Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Om nån har senaste numret av digital videos nyhetsbrev så skulle jag vilja ha det. Sprocket är tydligen nämnt där. Gissa om jag blev chockad av att se mitt namn i Papperstidningen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 http://digitalvideo.fpgroup.se/arkiv/digitalvideo20050302.html Hoppas det är rätt nummer... Jag såg inget om sprocket. Vad stod det i pappers tidningen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted March 10, 2005 Author Share Posted March 10, 2005 Tack för länken Göran! Ur Digital Video Nr3 2005 Visa din film gratis på nätet med Sprocket Sprocket låter dej lägga upp din film på nätet helt gratis. Du han lägga upp filer på upp till 200 MB, men de måste vara av typen mpg. Webbplatsen drivs i privat regi av två videoentuseaster vid namn Linus och Ronnie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Nyhetsbrevet: http://digitalvideo.fpgroup.se/arkiv/digitalvideo20050216.html#3 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Vaddå? jag har inte fått någon brev 3? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted March 10, 2005 Author Share Posted March 10, 2005 Tack Pace! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 [citat=gorse]Vaddå? jag har inte fått någon brev 3?[/citat] Nyhetsbrevet skickas ut löpande och senaste numret utkom 2 mars. Sprocket omnämndes i numret från 16 februari. Om du påbörjade din prenumeration efter detta datum så har du alltså inte fått det. Det går givetvis bra att läsa gamla nummer på nätet (det är dock lite svåra att hitta på First Publishing Groups hemsida). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts