Gå till innehåll

McKee seminarium


tomasz1985

Recommended Posts

Jo det är en del men det verkar vara värt pengarna av vad jag läst. Skulle tippa på att flyg, boende och seminariet går på ca 10 000 sammanlagt. Synd att han inte vill komma hit till Sverige eller till nån huvudstad i norden. Han håller bara två seminarier i London i år, ett nu i maj och ett i november.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Daniel Hållquist]Kanske en dum fråga, McKee, är det han som hjälper Charlie Kaufman (Nicolas Cage) i Adaptation?

 

Fast visst är det Brian Cox som spelar honom i filmen? Ifall det nu är han.[/citat]

 

Japp och japp =)

Länk till kommentar
Share on other sites

För tio loppor kan man göra en hel del annat än att lyssna på en kille vars enda meriter är att ha skrivit ett fåtal grejer för tv. Varför inte bara köpa några böcker istället och fortfarande ha mycket stålar kvar att festa för? Men det är dina pengar...

 

/Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=jbergman]För tio loppor kan man göra en hel del annat än att lyssna på en kille vars enda meriter är att ha skrivit ett fåtal grejer för tv. Varför inte bara köpa några böcker istället och fortfarande ha mycket stålar kvar att festa för? Men det är dina pengar...

 

/Jakob[/citat]

 

Har hört så mycket om dessa seminarier och blivit rekomenderad att delta i ett om jag har chansen. Har du läst hans bok? När jag gjorde det förstod jag massor som ingen annan bok kunnat förklara, massa bitar föll på plats. Han är enligt mig en grym lärare och jag ser verkligen fram emot att åka till London.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...