El Turboroberto Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 Hej! jag undrar vad det finns för olika film-tävlingar för amatör filmer som man kan skicka in sin film till nu någon gång i år?? skulle vara kul att se hur våran film står sig mot andra.. tacksam för svar!! 0 Quote
TDA Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 Tex kan du anmäla filmen till den regionala uttagningen för Novemberfestivalen. Kolla http://www.novemberfestivalen.nu för info om vilken festival du ska skicka till. 0 Quote
gorse Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 "Högsta ålder 26 år" Bah, om man är en gammal gubbe som jag då? Jag är precis lika mycket nybörjare som ni. Frågan är om jag inte borde få särskillt tröghetshandikapp? 0 Quote
trancedanne Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 hehe.. tycker inte det borde finnas någon åldergräns på sådant här.. man blir ju knappast bättre bara för man är äldre om de tänkt på så vis. Vissa börjar filma vid vuxen ålder 0 Quote
final_cut Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 Check it out- http://www.geocities.com/nollbudgetfilm/nollbudgetfilm.htm 0 Quote
Pandan Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 Gorse, satt dig da som producent, manusforfattare, ass. regissor och allt vad du kan forutom just regi, utan lat nan polare fa den crediten. For det kan val knappast alla ALLA inblandade eller? 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.