Jump to content

Recommended Posts

Posted

"Högsta ålder 26 år"

Bah, om man är en gammal gubbe som jag då? Jag är precis lika mycket nybörjare som ni. Frågan är om jag inte borde få särskillt tröghetshandikapp?

Posted

hehe.. tycker inte det borde finnas någon åldergräns på sådant här.. man blir ju knappast bättre bara för man är äldre om de tänkt på så vis. Vissa börjar filma vid vuxen ålder

Posted

Gorse, satt dig da som producent, manusforfattare, ass. regissor och allt vad du kan forutom just regi, utan lat nan polare fa den crediten. For det kan val knappast alla ALLA inblandade eller?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...