Torayami Posted October 28, 2014 Posted October 28, 2014 Hej! Jag vill skaffa mig en regissörsstol med mitt eget namn på eller där det helt enkelt står Regissör. Någon som vet var man kan få tag på en eller hur man gör en själv? Ha det bra!! 0 Quote
Tolin Posted October 28, 2014 Posted October 28, 2014 https://www.google.se/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#safe=off&q=regiss%C3%B6rsstol 0 Quote
Peus Posted November 1, 2014 Posted November 1, 2014 Hej. Du köper denna (väldigt bra pris btw - de brukar kunna gå på flera tusen): SIARÖ Regissörstol - IKEA Och låter därefter någon brodera namnet (regissör, logon etc), t.ex: I.L Brodyr-Reklam ( kontakt: Merchandise Visions ) Mvh /Pontus w 0 Quote
Torayami Posted November 3, 2014 Author Posted November 3, 2014 Hej. Du köper denna (väldigt bra pris btw - de brukar kunna gå på flera tusen): SIARÖ Regissörstol - IKEA Och låter därefter någon brodera namnet (regissör, logon etc), t.ex: I.L Brodyr-Reklam ( kontakt: Merchandise Visions ) Mvh /Pontus w Tack för bra svar^^ Jag såg den men tänkte att jag behövde en vit. Brodyr idén är väldigt bra^^ Tack så mycket! Vet du hur det funkar med borderingen? Skickar man in stolen? 0 Quote
Sarista Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Tack för bra svar^^ Jag såg den men tänkte att jag behövde en vit. Brodyr idén är väldigt bra^^ Tack så mycket! Vet du hur det funkar med borderingen? Skickar man in stolen? Räcker nog med att skicka in själva tygstycket ;) 0 Quote
Peus Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Tack för bra svar^^ Jag såg den men tänkte att jag behövde en vit. Brodyr idén är väldigt bra^^ Tack så mycket! Vet du hur det funkar med borderingen? Skickar man in stolen? Tja det väljer du, kanske blir resultatet bättre om stolen följer med så att de kan måtta och se etc samtidigt blir det nog dyrare för dig med frakt etc... Kontakta de som skall göra brodyren vet jag, de har nog bra koll men börja med att inhandla stolen. 0 Quote
Recommended Posts