gonefishing 10 Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Hej, Har ett litet problem med att bränna en Blu-ray från ett premiere-projekt. Filerna jag får från exporten är: film.m2v film.m2v.xmpses film.wav film.xmp Vad gör jag med dessa filer? Mappstrukturen är ju inte där för en blu-ray. Har inte möjlighet att bränna med Encore. 0 Quote Link to post Share on other sites
Max_H 63 Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Premiere Pro kan inte bränna Bluray - men har du Premiere Pro har du även Encore (dock i CS6 version som du får installera separat). Eller så får du göra Bluray-skapandet i annan mjukvara med filerna som exporterats från Premiere Pro. //M 0 Quote Link to post Share on other sites
PabloFernandez 10 Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 Jag hittar inte en CS6 version av Premiere eller encore. Behöver också bränna en bluray. Alla tips är välkomna. 0 Quote Link to post Share on other sites
Guest Fesley Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 ms word OpenOffice 0 Quote Link to post Share on other sites
Peus 29 Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 CS6 finns som tillval i CC: Mvh /Pontus w 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts