cruise Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Tjena! som rubriken lyder så undrar jag vart man kan köpa spännen som ska sitta på steadycamen som jag tänkte göra? Det handlar om sådana spännen som typ sitter på snowboard-bindningar om ni förstår mig och även sådana spännen som man klickar i på ryggsäckar(där man har sådan midge-spänne typ) tackar för alla svar! Mvh// Cruise 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Sök dig till en snowboardbutik eller annan liknande sportbutik, vi gjorde det för våra selar och dom var otroligt hjälpsamma. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cruise Posted March 7, 2005 Author Share Posted March 7, 2005 OK! tackar så mkt för svaret:) Mvh// Cruise 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cruise Posted March 7, 2005 Author Share Posted March 7, 2005 När vi ändå är inne på det, du har ingen bild på din väst som du gjort? Mvh// Cruise 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 skulle också gärna vilja se lite :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts