Gå till innehåll

Pokemon Battle In Real Life


Magnuz

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har gjort en Pokemon in real life video som jag tänkte dela med mig av :) Det är det tredje avsnittet i en "in real life" serie som bland annat involverar Pokemon. Om ni inte har sett de första episoderna kan ni se dom men det är inget måste för att se denna film. Och för alla er som vet vad Pokemon är, kommer att förstå filmen bättre men det går även bra att se för er som inte vet vad det är.

 

Det handlar om Andreas som fånger en ny Pokemon helt enkelt!

 

Bilder från filmen!

http://i.imgur.com/uQwyIip.jpg

 

 

 

Allt är filmat med en canon 550d och ett sigma 30mm

Redigerat i Preimere, After effects och autodesk Maya.

 

Har någon någon fråga är det bara att fråga på!

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack! Jaa ibland är 3D inte den bästa, typ digletts hål ser lite orealistiskt ut... Jag kan dock inte hålla med dig att den här videon är lik Smosh videos. Alltså mitt koncept är att Andreas går ut i världen på en Pokemon-resan men han möter även andra karaktärer. Som förra avsnittet mötte han Sonic. Smosh pokemon-filmer tycker inte jag är lika "seriösa" och våra pokemon kan inte direkt ta upp en Ak-48 och skjuta ner andra pokemon. Dock tycker jag att Smosh är bra och jag gillar dom men dock tycker jag inte att de gör videos i denna stil :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...