dicedalton Postad 12 augusti 2014 Postad 12 augusti 2014 Improviserat skådespel, med Charlie Chaplin som en inspiration. Humor :h [video=youtube;-K6s32efKDI] Klippet är redigerat i Sony Vegas Pro 12 och filmat med Canon 600D. Jag jobbar dagligen på att bli bättre så feedback är ju alltid välkommet. Ha det bra! 0 Citera
JesperP Postad 12 augusti 2014 Postad 12 augusti 2014 Väldigt b men kul att se att du har en så stor inlevelse och inte går ur karaktären. Har tittat på flera andra av dina filmer också och jag tror mig se lite talang. :p Skulle vilja se dig spela en normal karaktär för att veta säkert. 0 Citera
dicedalton Postad 13 augusti 2014 Författare Postad 13 augusti 2014 Väldigt b men kul att se att du har en så stor inlevelse och inte går ur karaktären. Har tittat på flera andra av dina filmer också och jag tror mig se lite talang. :p Skulle vilja se dig spela en normal karaktär för att veta säkert. Tack Jesper! Ja, jag har velat spela en seriösare roll länge. Men just nu har jag inga vänner som är särskilt intresserade av att göra film eller har tid att lägga på det och jag gör i princip allt själv. Men det kommer så småningom :) 0 Citera
dicedalton Postad 13 augusti 2014 Författare Postad 13 augusti 2014 Arbeta mer med closeups. Vilket innebär omtagningar om du gör allt själv, men det blir för pajigt med wideshot på allting. Vill du ha mer views på youtube så använd ett mer modernt bildspråk (dvs closeups och annat tempo). Tack Oller! Jag är med på vad du menar med mer closeups, det är en grej jag nyligen börjat förstå mer av vad det gör i filmen. Men vad menar du med annat tempo? I den här tycker jag att det är ett högt tempo, i jämförelse med dramatisk film eller kortfilm. Men du kanske tycker annorlunda? Tack igen för feed-backen, det är såklart till stor hjälp! 0 Citera
JesperP Postad 13 augusti 2014 Postad 13 augusti 2014 Tack Jesper! Ja, jag har velat spela en seriösare roll länge. Men just nu har jag inga vänner som är särskilt intresserade av att göra film eller har tid att lägga på det och jag gör i princip allt själv. Men det kommer så småningom :) Sitter i ungefär samma sits. Vore kul med ett samarbete ifall du är intresserad. Var bor du? 0 Citera
dicedalton Postad 13 augusti 2014 Författare Postad 13 augusti 2014 Sitter i ungefär samma sits. Vore kul med ett samarbete ifall du är intresserad. Var bor du? Ja, samarbete är alltid kul :) Jag bor i Falköping, men åker ganska ofta till Göteborg då jag har familj och vänner där. Du då? 0 Citera
JesperP Postad 13 augusti 2014 Postad 13 augusti 2014 Härligt! Jag bor mitt i ingenstans men om några månader planerar jag att flytta till Göteborg. Vi kanske kan planera något tills dess? :) 0 Citera
dicedalton Postad 13 augusti 2014 Författare Postad 13 augusti 2014 Ok, vad kul! Visst, jag skickar ett pm. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.