Gå till innehåll

filmintresserad 17-åring söker oavlönad praktikplats vid produktionsbolag/ dylikt


sugarplum-fairy

Recommended Posts

Hej! Jag är en gymnasiestuderande från Södermalm med ett stort intresse för film och musik som gärna vill lära sig mer om filmbranschen och allt därtill från grunden. Läser naturvetenskapligt program och tränar friidrott och är därför inte så flexibel med tiderna. Jag har ingen tidigare erfarenhet av att jobba med film, men jag har gjort några amatör-hemmafilmer tidigare. Jag skulle gärna arbeta(oavlönat) som hjälpreda (i brist på bättre ord) på ett filmproduktionsbolag eller dylikt någon/några gånger i veckan. Jag är medveten om hur vagt detta låter, men jag är helt enkelt en 17-åring som vill lära mig mer om film och om filmbranschen, och jag visste inte riktigt var jag skulle börja men jag tänkte att detta var värt ett försök. Kontakta mig gärna om ni har några tips för en ungdom med filmambitioner, eller om ni har någon oavlönad praktikplats att erbjuda. Tack på förhand! Email: westman37@gmail.com

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...