33gustav Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Ny kortfilm! Ta gärna en titt och berätta vad ni tyckte! 0 Quote
Tolin Posted March 20, 2014 Posted March 20, 2014 Snyggt jobbat! :-) Budskapet smyger sig fram i bra takt och filmen är inte alldeles för lång (även om den skulle kunna kortas ner en aning). Fotot är snyggt men känns lite väl distanserat. Vi ser det från en åskådarvinkel snarare än med fokus på hur tjejen har det framför sina sociala medier eller hur människor runt omkring ser henne, något som gör att budskapet inte har samma slagkraft. Frågan är inte vad du kan göra för fotot utan vad fotot kan göra för dig ;-) Kika på vinklarna du valt och fråga dig själv hur/om de egentligen hälper till att förmedla ditt budskap. 0 Quote
33gustav Posted March 21, 2014 Author Posted March 21, 2014 Riktigt kul och höra att du gillade den! :) Jag förstår vad du menar med fotot. Tack för tipset! :) 0 Quote
Joachim Hafergut Posted March 26, 2014 Posted March 26, 2014 Hej Gustav! Jag gör filmmusik. Jag gör allt från klassisk musik till modernt. Har studerat musikteori på Roosevelt University i Chicago. Du kan läsa min bio på min profil. Hälsning, Joachim Hafergut 0 Quote
Recommended Posts