Quentrix Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Jag och en kompis (snart blir vi fler) håller på med en tio minuter lång film. Därför knåpar jag på en webbsida så vi kan göra lite promotion för filmen, hitta fler animatörer, bakrundsmålare etc. Den är som ni ser inte helt färdig än, därför undrar jag vad ni tycker. http://www.euphorianet.tk 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Du glömde det viktigaste :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktor_j Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Kan man se sidan någonstans, eller ska man säga vad man tycker om ideén? MVH 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quentrix Posted March 3, 2005 Author Share Posted March 3, 2005 fan! största missen någonsin, jag glömde att skriva ut adressen... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktor_j Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 ...sida. Verkligen profsig!!! Jobba vidare på den så blir den ännu mer super. Ha det 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quentrix Posted March 3, 2005 Author Share Posted March 3, 2005 Jag hade tänkt att uppdatera den idag, men koden är inte helt färdig än... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts