pekivan Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Tja grabbar och tjejer! Är det någon som förstår sig på kultur människor?? Hittade denna film på Sprocket "Nisse vs. Verkligheten" http://www.sprocket.se/media.php?id=437 Citat: "Gjorde denna film i samband med min utbildning på konstfacket. Fick jättebra kritik". Kan någon förklara på vilket sett denna film är bra?? Eller måste man vara kultur människa för att förstå? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Det är mycket jag inte förstår på den där sidan! ;) smaken är som baken. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekivan Posted February 28, 2005 Author Share Posted February 28, 2005 haha...kollade du på filmen?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Jag kollar på alla filmer, ingår i jobbet lixom! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EzekielMartyr Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Jag såg filmen. Den var helt meningslös. Kanske om man är så jävla pretentiös att man inte ens förstår sig själv, då kanske man gillar den här filmen. Det här var bara skräp. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeCaf Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 På vilket sätt denna film var bra? Är inte det uppenbart... Det underbara fotot och bildkompositionen som... eller... nej, kanske inte... Men storyn, manuset var ju storslaget, one of a kind... eller ja.. jo, one of a kind var det väl kanske i och för sig. Nej, i ärlighetens namn, så värst mycket gott finns väl inte att säga om den här filmen. Håller med ovanstående, helt meningslös, verkligen. Men det är ju min, högst personliga, åsikt då förstås. (Fast jag misstänker att många delar den). Tyvärr, ingen höjdare om du frågar mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts