varningjagärnybörjare Postad 2 december 2013 Postad 2 december 2013 Hej! Funderar på och bygga en kamerarm av mindre modell till min DSLR kamera. Är det nått vettigt att satsa på? Tror ni det är genomförbart? 0 Citera
High1ander Postad 2 december 2013 Postad 2 december 2013 Klart det funkar, men allt beror ju på resultatet du kräver och hur duktig/utrustning du har tillgång till. 0 Citera
varningjagärnybörjare Postad 3 december 2013 Författare Postad 3 december 2013 Klart det funkar, men allt beror ju på resultatet du kräver och hur duktig/utrustning du har tillgång till. Jag har inte så höga krav. Finns de nån som kan länka till en bygginsturktion eller en billig på nån webshop 0 Citera
FLiPiNc Postad 8 december 2013 Postad 8 december 2013 Jag byggde en egen för ungefär ett år sen, det är inte så svårt att bygga och det kan bli riktigt bra! jag köpte allt mitt material från maskindelen.se Jag kan skriva ner min inköpslista och lite enklare instruktioner hur jag gjorde min om du skulle vilja det. Du bör ha tillgång till en pelarborrmaskin för att få ett bra resultat och det är viktigt att inte ha för bråttom när du bygger! Annars skulle jag rekommendera att du köper en, det finns för bra pris på t.ex Voosestore 0 Citera
GubbenGrus Postad 8 december 2013 Postad 8 december 2013 Jag äger jiben flipinc länkade, riktigt bra. Jag byggde en väl fungerande dolly utan problem, men principen bakom en jib är svårare att replikera. Jag rekommenderar dig att köpa en. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.