erreth Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 hut gör man got damnit? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted February 26, 2005 Author Share Posted February 26, 2005 snälla kan jag få nåns msn.. känner mej jobbig när jag frågar nya saker varannan minut, förstår inte vad dom menar i manualen 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 RTFM!* *läs manualen!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EzekielMartyr Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 1.Läs manualen. 2.Förstår du den inte; sluta skolka från engelskalektionerna! ;) (P.S. Slå på kameran, sätt den i PLAY/VIDEO mode, Välj Export To Camera i Vegas. Om jag minns rätt så är det så man gör.) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted February 27, 2005 Author Share Posted February 27, 2005 nä.. men jag fixa det ändå 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts