sluten_cell_nr13 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Hejsan! Jag behöver hyra en Glidcam (eller motsvarande) under nästa vecka i Stockholm. Var är bäst och billigast att göra det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 Hejsan! Jag behöver hyra en Glidcam (eller motsvarande) under nästa vecka i Stockholm. Var är bäst och billigast att göra det? Ingen som vet? Någon privatperson som hyr ut då? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Kolla med LRTV.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 kanske kan fixa så att du kan hyra en Mövi kopia av oss. 2000Kr/dag 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted October 7, 2013 Author Share Posted October 7, 2013 kanske kan fixa så att du kan hyra en Mövi kopia av oss. 2000Kr/dag Tack för erbjudandet PabloFernandez! Den lösningen är dock lite overkill för oss och vi kommer behöva hyra en hel vecka, så kostnaden blir högre än vad vi har råd med. Därför ville hyra en något billigare lösning. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer Borg Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Hej! Om du behöver Glidecam Smoother Shooter (HD-4000 med arm och väst) nästa gång så får du gärna av dig till mig. Jag hyr ut dem billigt. Jag bor i Sthlm. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts