sluten_cell_nr13 Postad 5 oktober 2013 Postad 5 oktober 2013 Hejsan! Jag behöver hyra en Glidcam (eller motsvarande) under nästa vecka i Stockholm. Var är bäst och billigast att göra det? 0 Citera
sluten_cell_nr13 Postad 6 oktober 2013 Författare Postad 6 oktober 2013 Hejsan! Jag behöver hyra en Glidcam (eller motsvarande) under nästa vecka i Stockholm. Var är bäst och billigast att göra det? Ingen som vet? Någon privatperson som hyr ut då? 0 Citera
PabloFernandez Postad 7 oktober 2013 Postad 7 oktober 2013 kanske kan fixa så att du kan hyra en Mövi kopia av oss. 2000Kr/dag 0 Citera
sluten_cell_nr13 Postad 7 oktober 2013 Författare Postad 7 oktober 2013 kanske kan fixa så att du kan hyra en Mövi kopia av oss. 2000Kr/dag Tack för erbjudandet PabloFernandez! Den lösningen är dock lite overkill för oss och vi kommer behöva hyra en hel vecka, så kostnaden blir högre än vad vi har råd med. Därför ville hyra en något billigare lösning. 0 Citera
Christer Borg Postad 7 februari 2014 Postad 7 februari 2014 Hej! Om du behöver Glidecam Smoother Shooter (HD-4000 med arm och väst) nästa gång så får du gärna av dig till mig. Jag hyr ut dem billigt. Jag bor i Sthlm. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.