Gå till innehåll

Filmteam Gävle - Ett andra försök


Smörgåsmannen

Recommended Posts

För snart två år sedan försökte jag samma sak. Vi sågs, fikade. Ett antal gånger. Kom till skott - det gick åt skogen och mer än så blev det inte. Vissa av er är kanske fortfarande kvar här, ni är förstås välkomna åter.

 

Nu har vi det överstökat.

Jag tycker vi gör ett andra försök att skrapa ihop lite folk här från Voodoofilm, som bor i Gävletrakten!

 

Mycket har ändrats sedan mitt senaste försök att få ihop ett filmteam. Förutsättningarna är helt annorlunda. Nu finns något konkret.

Jag börjar nämligen, tillsammans med 5 andra unga kreativa i Gävle (varav en filmare), redan nästa vecka med ett projekt.

Till skillnad mot för två år sedan så har vi tillgång till all utrustning som behövs (ljud, ljus, kameror, stativ - you name it), lokaler, musiker och framförallt människor.

 

Teamet som står redo idag är inte ett redan tight kompisgäng, utan det är människor som vill göra film.

 

Vill du också det? Häng på! :i

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...