rajtzing Posted September 10, 2013 Posted September 10, 2013 Jag behöver kunna bränna 3 st dvd-skivor med ca 45 min filmat material på. Jag har redigerat i Final Cut X, men problemet är att jag inte har någon dvd-brännare på min dator (macbook retina).. Jag har ingen lust att köpa en extern brännare för bara 3 skivor, utan undrar om någon vet något företag som erbjuder sig att bränna ut skivor i Stockholmsområdet? Antar att jag kan exportera filmen i FCP, och att man sedan bränner från den filen på någon annan dator. Alltså, VAR kan man bränna ut 3 st dvd-skivor? Och nej, känner ingen som kan hjälpa mig :) 0 Quote
Pehrbau Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Då är det nog bara att hoppas att någon i Stockholmsområdet kan fixa detta om den fil du har är helt klar för att brännas på DVD. Det måste ju finnas massor av folk som bor i närheten. Själv bor jag i Skanör så det är ju litet väl avlägset. 0 Quote
GutteG Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Det finns USB-brännare på Prisjakt för runt 250kr. Kommer du att bränna fler gånger så är den snabbt intjänad. 0 Quote
Ffffannyfaehushmail.com Posted April 23, 2014 Posted April 23, 2014 Du kan också köpa en begagnad brännare, det kosta inte många kronor. Jag hittade en här håller man utkik så dyker det upp på blocket och liknande för väldigt små pengar. 0 Quote
Recommended Posts