horror_jason Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Jag tängte att ni kanske kunde svara på vilken typ av filmer ni hällst ser på och kanske om ni vet vilken som just nu är mest atraktiv? Action Drama Komedi... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavrogin Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Mina favoriter: Misärdrama(Requiem for a dream, Bully etc...) Spaghettiwestern Varulvsaction Troliga tittarfavoriter Tecknad och animerad Familjefilm Episk Action Löjliga feelgoodfilmer med Jennifer Lopez, typ alltså... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EzekielMartyr Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 helst psykologiska och surrealistiska psykthriller/skräckfilm. men även stilrena välgjorda actionfilmer som berör, t.e.x. Infernal Affairs Sen så har jag en förkärlek till Post Apokalyps filmer. :) (gärna öken, skrot och galna kulter o gäng) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandan Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Ja gillar allt sa lange det ar engagerande. Framfor allt, vilket marks pa den svenska marknaden, ar karlekskomedierna. De ar enkla, billiga och ofta valdigt roliga. Titta pa svensk action och man ryser anda in i ryggmargen... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Thriller är nog den mest eftertraktade kategorin. Själv så har jag ingen direkt favorit, men när man frågar runt så verkar thriller passa alla. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts