Eline Lundeberg Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Hej! Jag håller just nu på med ett filmprojekt som jag varit väldigt insnöad och engagerad i hela sommaren, där jag skrivit manus, regisserat, filmat och gjort i princip allt själv förutom att skådespela. Nu känner jag däremot att passionen börjar svalna, men känner ändå att jag vill göra klart projektet, då jag tror att det är viktigt för min utveckling som filmskapare att göra det fullt ut. Är det någon där ute som har tips eller erfarenhet på vad man kan göra för att på nytt bli intresserad av sin film och få tillbaka passionen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Gör klart det. Försök ta en professionell approach, tänk att du genererar ett fint portfolio-arbete eller liknande. Njut sedan av din skapelse. Ta en paus. Och du kommer känna drivkraften sakta men säkert smyga sig på igen. EDIT: Läste lite fel, men poängen är den: Kämpa på. Belöningen kommer när du är klar! :bire 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts