monnexs Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Vet att t.ex Nikon D800 kan spela in i 4.2.2 om man kopplar den till någon form av videorecorder, typ Atomos Ninja eller liknande. Ska göra en intervju med en D800 och tänkte då att det kanske skulle kunna gå att koppla kameran direkt till en laptop och använda den som recorder. Någon som vet om det är möjligt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Du behöver NOG en extra låda: Blackmagic Design: Intensity //Max 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jag Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Om din dator har ett kort eller extern enhet för HDMI capture så bör inte det vara något problem. D800an lämnar väl 8-bitars 422 i en 10-bitars ström har jag för mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts