Anders Myrdahl Postad 5 juni 2013 Postad 5 juni 2013 Tjena! Jag går andra året på Östersjögymnasiet Kalmar - Est Media, Digital skapande. Detta är ett showreel för mitt sommarföretag "Mürdahl". En mediabyrå helt enkelt som gör det mesta men har sin kärna i film. :) 0 Citera
Smörgåsmannen Postad 5 juni 2013 Postad 5 juni 2013 Bra låtval, har nog aldrig hört den förut, eller dom, om det var två. Det var intressant nästan hela vägen, och jag hakade egentligen bara upp mig på två saker, dels partikel-effekten runt 0:14, som jag kanske skulle jobba vidare lite med i själva kompositionen, bland själva partiklarna - enbart för den lilla sekvensen, för att lägga det i nivå med allt det andra i showreelen. Den andra var den första bullet-scenen. Där jag skulle kört slow-motion hela vägen, och klippa innan det "speedar upp". För i det kontext klippet befinner sig nu, undrar man lite vad som händer. Förvinner kulan? Jag var tvungen att stanna där och kolla igen, vilket förstör flowet lite. Men annars är det väldigt imponerande, allrahelst för att bara gå i gymnasiet! :) 0 Citera
Anders Myrdahl Postad 6 juni 2013 Författare Postad 6 juni 2013 När det kommer till VFX är jag inte så vass inom det området. Så förstår din kommentar! Credits för musiken går till den duktiga Benjamin Gustafsson. Tack så mycket för det snälla orden! :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.